- Word mijn lidmaatschap automatisch verlengd?
Je lidmaatschap wordt automatisch verlengd, tenzij je tijdig heb opgezegd. Het verenigingsjaar loopt van augustus tot augustus. Opzeggen dient te gebeuren voor 1 juli van enig jaar. Je dient je lidmaatschap schriftelijk op te zeggen.
- Met wie moet ik contact opnemen voor beleidsmatige vragen?
Voor beleidsmatige vragen kun je contact opnemen met ons bestuur via info@supver-psv.nl.
- Met wie moet ik contact opnemen voor algemene vragen?
Voor algemene vragen zoals kaartverkoop en busreizen kun je rechtstreeks contact opnemen met de afdeling administratie van de Supportersvereniging.
- Waar kan ik mijn ideeën kwijt?
De PSV Supportersvereniging is continu op zoek naar nieuwe ideeën en andere opmerkingen om haar service aan de leden te kunnen verbeteren. Heb jij daarom een idee of zomaar een opmerking en denk je dat de Supportersvereniging hier iets mee kan doen? Laat deze dan achter in de ideeënbus!
- Met wie moet ik contact opnemen voor vragen omtrent de ledenadministratie?
Dit kan via ledenadministratie@supver-psv.nl
Je kunt hier ook terecht voor al jouw vragen omtrent je lidmaatschap.
- Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
Je lidmaatschap kun je enkel schriftelijk opzeggen. Je dient voor 1 juli van het daaropvolgende verenigingsjaar schriftelijk op te zeggen. Dit kan per post maar ook per e-mail via ledenadministratie@supver-psv.nl. Men ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging.
- Hoe kan ik een wijziging doorgeven?
Dit kan via het wijzigingsformulier.
- Wat moet ik doen als ik mijn Supportersvereniging Club Card kwijt ben?
Stuur een e-mail met je gegevens naar info@supver-psv.nl. De kosten van een nieuwe pas zijn €5. Je krijgt een betaalverzoek als we je mail ontvangen hebben. Als de betaling volbracht is, sturen we een nieuwe pas op.
- Hoe is het Supportershome bereikbaar voor, tijdens en na wedstrijden?
Door de invoering van sectorscheiding in het Philips Stadion, met ingang van het seizoen 2003-2004, is het helaas niet meer mogelijk het Supportershome voor aanvang van de wedstrijd vanuit het stadion zelf te bereiken.
Uiteraard zijn er wel alternatieven voorhanden het Supportershome te bereiken, zowel voor, tijdens als na afloop van een wedstrijd in het Philips Stadion.
- Is er een rookverbod in het Supportershome?
Net als in andere horeca gelegenheden geldt in het Supportershome ook een rookverbod. De ruimtes aan de buitenzijde van de zijingangen zijn echter ingericht om daar te roken. Deze ruimtes bevinden zich aan de buitenzijde van de zijingangen in het stadion. Alleen daar mag gerookt worden!
- Is de PSV Pool gratis?
Ja, aan de PSV Pool kun je gratis meespelen. Speel je nog niet mee? Vul dan het aanmeldingsformulier in. Na goedkeuring kun je meespelen.
- Ik wil meespelen, maar heb nog geen voornaam en achternaam?
Deelname is gratis en je kunt je registreren door het aanmeldingsformulier in te vullen. Na goedkeuring kun je meespelen.
- Ik heb de e-mail niet ontvangen om een prognose door te geven. Wat nu?
Allereerst vervelend dat je de email niet lijkt te hebben gehad. Het kan zijn dat die nog binnenkomt of dat deze email in de ongewenste mail/spam folder terecht gekomen is. Momenteel ondervinden we problemen met het versturen van e-mails naar hotmail/outlook-adressen.
De stand wordt vaak snel na afloop van de wedstrijd al geplaatst op de Totaalstand-pagina.
Ook is het mogelijk om zonder de email een prognose door te geven via de Inzenden-pagina.
- Kan ik een prognose doorgeven, zonder dat de de e-mail heb ontvangen?
Het is altijd mogelijk om een prognose door te geven zonder de e-mail te hebben ontvangen via de Inzenden-pagina.
- Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Het is mogelijk om je e-mailadres te wijzigen. Mail deze wijziging dan door naar psv-pool@supver-psv.nl en wij zullen zorgen dat het gewijzigd wordt.
- Kan ik mijn voorspelling al doorgeven voor een wedstrijd in de toekomst?
Wanneer je alvast prognoses door wil geven in de toekomst, omdat je niet in staat bent t.z.t. de PSV Pool in te vullen, mail deze dan door naar psv-pool@supver-psv.nl en wij zullen zorgen dat ze op tijd doorgevoerd zijn.
Vergeet niet jouw e-mailadres, voornaam en achternaam die je gebruikt bij jouw deelname mee te sturen.
- Ik weet mijn poolnaam niet meer. Wat nu?
Vul dan op de "Naam vergeten?"-pagina je e-mailadres in en je krijgt je voornaam en achternaam toegezonden.
- Waarom krijg ik geen punten, wanneer het verschil in doelpunten tussen de uitspelende en de thuisspelende ploeg gelijk lijkt te zijn?
Dus bijvoorbeeld als de wedstrijd eindigt in 2-1 en ik 0-1 voorspeld heb.
Dit komt, omdat er ook gekeken wordt naar de voorspelde winnaar van de wedstrijd, indien het geen gelijkspel betreft.
Dus in bovenstaand voorbeeld krijg je wel punten als het 1-0, 3-2, 4-3, etc. wordt. Maar niet als het 0-1, 1-2, 2-3, 3-4 etc. wordt.
- Kan ik een prognose nog wijzigen?
Het is mogelijk om je prognose nog te wijzigen. Dit doe je door hem opnieuw door te geven. Je krijgt dan daarna de vraag of je jouw voorspelling wilt overschrijven. Indien je daar dan "Ja" op antwoordt, dan heb je jouw prognose gewijzigd.
- Tellen eigen doelpunten van de tegenstander mee?
De eigen doelpunten van de tegenstander tellen niet mee bij het aantal doelpuntenmakers.
- Tellen eventuele verlengingen mee?
Geef uw voorspelling door inclusief een eventuele verlenging. Indien de wedstrijd beslist moet worden door een strafschoppenserie, dan tellen de strafschoppen in deze serie niet mee.
- Telt een eventuele strafschoppenserie mee?
Indien de wedstrijd beslist moet worden door een strafschoppenserie, dan tellen de strafschoppen in deze serie niet mee. De eventuele verlenging weer wel.
- Hoeveel deelnemers heeft de PSV Pool?
Er doen momenteel 946 deelnemers mee aan de PSV Pool.
- Welke prijzen zijn er te winnen?
Er zijn verschillende prijzen te winnen in de gratis PSV Pool. Bekijk deze op de "prijzen"-pagina.
- Hoe zit de puntenverdeling precies in elkaar?
Op de "puntenverdeling"-pagina is precies terug te vinden hoe de puntenverdeling per prognose in elkaar zit.
- Hoe kan ik een subklassement aanmaken?
Maak dan zelf een subklassement aan en je wordt automatisch beheerder hiervan. Om dit te kunnen doen, moet je wel al mee spelen met de PSV Pool.
- Hoe schrijf ik me uit voor de PSV Pool?
Vul het afmeldingsformulier in en wij zullen zorgen dat het wordt doorgevoerd.
- Wat zijn Chapters?
Chapters zijn afdelingen binnen de Supportersvereniging PSV. Hiermee volgt de Supportersvereniging het voorbeeld van Schalke 04 die afdelingen verspreid heeft over heel Europa.
De Chapters zijn bedoeld om ervoor te zorgen dat de leden meer affiniteit krijgen met de club PSV. Het is eigenlijk een groep supporters in hart en nieren die nét even iets meer willen dan een wedstrijd bekijken.
Dit kan regionaal zijn, maar ook bijvoorbeeld in het buitenland.
- Welke Chapters zijn er?
- Hoe word ik lid van een Chapter?
Indien je een aanmelding verstuurd hebt naar ons, zoals aangegeven, kun je een e-mail verzenden naar ledenadministratie@supver-psv.nl.
Vermeld in de e-mail je naam en geboortedatum en voor welke Chapter je jezelf aan wil melden. Dit zullen we dan toevoegen in onze administratie.